Leren en Ontmoeten Leren en Ontmoeten

Leren, mensen stimuleren zich te verdiepen in het evangelie, en Ontmoeten en te verbinden als kinderen van één Vader, daar gaat het in deze werkgroep om.
Dat doen we met een Oecumenisch (samen met de parochies) Leerhuis in de Lucaskerk en de Markuskerk, met activiteiten voor ontmoeting, geloofsverdieping, actualiteit, creativiteit en ontspanning.
Het programma voor 2023/2024 is via deze link  hier  in te zien.
Voorafgaand aan de Leerhuisavond kun je deelnemen aan een gezamenlijk maaltijd (kosten E 5,50), waarvoor je je via de website www.PKNBreda.nl/formulier  kunt opgeven, uiterlijk zondagavond vóór de leerhuisavond. Aan beide onderdelen van de avond kun je afzonderlijk meedoen.
Heb je zin om mee te doen met het organiseren van deze activiteiten, neem dan gerust contact op met Arja van der Velde, arjavandervelde@gmail.com